Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-19T12:54:46Z-
dc.date.available2014-02-19T12:54:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274-
dc.language.isouk-
dc.publisherДД "Папірус"uk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectінструменти управлінськіuk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.titleРоль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємстваuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Rol marketynhu_2010.pdf165,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.