Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277
Назва: Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами
The economy-mathematical model of information interaction company’s budget with the partners and consumers the developing
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Ключові слова: процес виробничий; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; готовність споживача; продукція; оптимальність прибутку; economy-mathematical model; information interaction; partners; consumers
Дата публікації: 2010
Видавництво: Запорізький національний університет
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Вісник Запорізького нац. ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Запоріжжя : ЗНУ, 2010. – № 2 (6). – С. 144-150.
Короткий огляд (реферат): Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.
Model of interaction of the system «enterprise - consumer - partner» considers a parity of economic parameters of processes of manufacture, deliveries and distributions of production, including an estimation of competitiveness of enterprise, business partner’s attractiveness, consumer’s willingness for consumption. Having estimations of these parameters, it is possible to obtain estimations of volumes of manufactures, consumption, deliveries from partners, according to criterion of optimality (max) of profits, and it is limited by objects of manufacture, deliveries, consumption and to the accepted conceptions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Rozrobka ekonomiko_2010.pdf410,61 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.