Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorRayko, D. V.en
dc.date.accessioned2014-02-19T13:13:46Z-
dc.date.available2014-02-19T13:13:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Вісник Запорізького нац. ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Запоріжжя : ЗНУ, 2010. – № 2 (6). – С. 144-150.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277-
dc.description.abstractМодель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.uk
dc.description.abstractModel of interaction of the system «enterprise - consumer - partner» considers a parity of economic parameters of processes of manufacture, deliveries and distributions of production, including an estimation of competitiveness of enterprise, business partner’s attractiveness, consumer’s willingness for consumption. Having estimations of these parameters, it is possible to obtain estimations of volumes of manufactures, consumption, deliveries from partners, according to criterion of optimality (max) of profits, and it is limited by objects of manufacture, deliveries, consumption and to the accepted conceptions.en
dc.language.isouk-
dc.publisherЗапорізький національний університетuk
dc.subjectпроцес виробничийuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпривабливість бізнесоваuk
dc.subjectготовність споживачаuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectоптимальність прибуткуuk
dc.subjecteconomy-mathematical modelen
dc.subjectinformation interactionen
dc.subjectpartnersen
dc.subjectconsumersen
dc.titleРозробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиuk
dc.titleThe economy-mathematical model of information interaction company’s budget with the partners and consumers the developingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Rozrobka ekonomiko_2010.pdf410,61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.