Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4281
Title: Обґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: підхід стратегічний; інструменти управлінські; інновації; синергетика; підхід міждисциплінарний; теорія поведінкова; мотивація; інтеграція; аналіз системний
Issue Date: 2010
Publisher: Національний університет "Львівська політехніка"
Citation: Райко Д. В. Обґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 листопада 2010 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2010.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4281
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Obgruntuvannia teorii_2010.pdf132,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.