Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288
Название: Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства
Methodological approach to assessment of activities of the company's marketing
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Ключевые слова: управління стратегічне; підприємство машинобудівне; дослідження маркетингові; розвиток бізнесу; комунікації; система показників; performance; Marketing Department; methodical approach
Дата публикации: 2011
Издательство: Національний університет харчових технологій
Библиографическое описание: Райко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства / Д. В. Райко // Наук. праці НУХТ. - 2011. - № 39. - C. 90-95.
Краткий осмотр (реферат): Дістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.
Has been subsequently developed proposals for organizational support of marketing activities of industrial enterprises by developed organizational structure of marketing department for large, enterprise, composed of three divisions include: market research, business development, communications. The basis of organizational support is the system performance evaluation of the marketing department, built on two levels: evaluation of its development as a whole and the performance of each of the divisions of the Department.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Metodychnyi pidkhid_2011.pdf527,64 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.