Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288
Назва: Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства
Methodological approach to assessment of activities of the company's marketing
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Ключові слова: управління стратегічне; підприємство машинобудівне; дослідження маркетингові; розвиток бізнесу; комунікації; система показників; performance; Marketing Department; methodical approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний університет харчових технологій
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства / Д. В. Райко // Наук. праці НУХТ. - 2011. - № 39. - C. 90-95.
Короткий огляд (реферат): Дістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.
Has been subsequently developed proposals for organizational support of marketing activities of industrial enterprises by developed organizational structure of marketing department for large, enterprise, composed of three divisions include: market research, business development, communications. The basis of organizational support is the system performance evaluation of the marketing department, built on two levels: evaluation of its development as a whole and the performance of each of the divisions of the Department.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Metodychnyi pidkhid_2011.pdf527,64 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.