Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorRayko, D. V.en
dc.date.accessioned2014-02-20T08:43:55Z-
dc.date.available2014-02-20T08:43:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства / Д. В. Райко // Наук. праці НУХТ. - 2011. - № 39. - C. 90-95.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288-
dc.description.abstractДістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.uk
dc.description.abstractHas been subsequently developed proposals for organizational support of marketing activities of industrial enterprises by developed organizational structure of marketing department for large, enterprise, composed of three divisions include: market research, business development, communications. The basis of organizational support is the system performance evaluation of the marketing department, built on two levels: evaluation of its development as a whole and the performance of each of the divisions of the Department.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний університет харчових технологійuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectпідприємство машинобудівнеuk
dc.subjectдослідження маркетинговіuk
dc.subjectрозвиток бізнесуuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectсистема показниківuk
dc.subjectperformanceen
dc.subjectMarketing Departmenten
dc.subjectmethodical approachen
dc.titleМетодичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємстваuk
dc.titleMethodological approach to assessment of activities of the company's marketingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodychnyi pidkhid_2011.pdf527,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.