Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42962
Title: Поліпшення показників плавності ходу та динамічної навантаженості ходових систем колісних тракторів на транспортних роботах
Other Titles: Improvement of performance of smooth running and dynamic loading of running systems of wheeled tractors at transport works
Authors: Мамонтов, Анатолій Геннадійович
Science degree: кандидат технічних наук
Thesis level: кандидатська дисертація
Code and name of the discipline: 05.22.02 – автомобілі та трактори
Thesis department: Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13
Thesis grantor: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Scientific advisor: Самородов Вадим Борисович
Committee members: Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Ребров Олексій Юрійович
Keywords: автореферат дисертації; колісний трактор; плавність ходу; пневморесорна підвіска; сидіння водія; ходова система; динамічні навантаження; експериментальні дослідження; wheeled tractor; smoothness of motion; pneumatic suspension system; seat of the driver; sought-after system; dynamic loads; experimental studies
УДК: 629.3.027.3
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Мамонтов А. Г. Поліпшення показників плавності ходу та динамічної навантаженості ходових систем колісних тракторів на транспортних роботах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 / Анатолій Геннадійович Мамонтов ; [наук. керівник Самородов В. Б.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2019. – 21 с. – Бібліогр.: с. 17-19. – укр.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2019 р. Дисертація присвячена поліпшенню експлуатаційних властивостей колісного трактора в агрегаті з напівпричепом при русі на транспортних режимах за рахунок обладнання переднього моста комбінованою пневморесорною підвіскою та визначення її раціональних параметрів. Складено узагальнену математичну модель поздовжньо-кутових, вертикальних та поздовжніх коливань машино-тракторного агрегату на базі колісного трактора в агрегаті з напівпричепом, яка дає змогу дослідити плавність ходу та динамічну навантаженість ходової системи з урахуванням нелінійності пружних та дисипативних характеристик підвіски, а також конструктивних характеристик тягово-зчіпного пристрою. Виконано теоретичні дослідження, котрі дозволили дати об'єктивну оцінку впливу типу підвіски та її конструктивних параметрів на плавність ходу й динамічну навантаженість ходової системи колісного трактора. Визначено шляхи вдосконалювання системи підресорювання та її раціональні параметри. На основі експериментальних досліджень підтверджено достовірність математичної моделі руху машино-тракторного агрегату на транспортних швидкостях, та підтверджено рекомендації щодо вибраних раціональних параметрів системи підресорювання переднього моста колісного трактора.
The dissertation for obtaining a scientific degree of Candidate of Science (Technology) on the specialty 05.22.02 – automobiles and tractors. –National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", Kharkiv, 2019. The dissertation is devoted to improving the operational properties of a wheeled tractor in an aggregate with a semi-trailer when driving in transport modes, due to the equipment of the front axle with a combined air spring suspension and determining its rational parameters. A generalized mathematical model of the longitudinal-angular, vertical and longitudinal oscillations of a machine-tractor unit based on a wheeled tractor in an aggregate with a semi-trailer has been compiled, which allows us to study the smoothness and dynamic loading of the running system with taking into account the nonlinearity of the elastic and dissipative characteristics of the suspension, as well as the structural characteristics of the towing device. Theoretical studies have been carried out, which made it possible to give an objective assessment of the influence of the type of suspension and its design parameters on the smoothness and dynamic loading of the wheeled tractor running system. Ways to improve the suspension system are identified and recommendations for the selection of rational suspension parameters are developed. Based on experimental studies, the reliability of the mathematical model of the movement of a ma-chine-tractor unit at transport speeds is confirmed. The recommendations regarding the selected rational parameters of the suspension system of the front axle of the wheeled tractor are also confirmed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42962
Appears in Collections:05.22.02 "Автомобілі та трактори"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avtoreferat_2019_Mamontov_Polipshennia_pokaznykiv.pdf934,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.