Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011, 2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ВТД "Університетська книга"

Анотація

Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів із використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними). Загальна оцінка керівника відповідає якісним ознакам від «низька» до «дуже висока», що дозволяє ухвалювати кадрові рішення при просуванні керівників та їх матеріальному мотивуванні, а також визначати пріоритетні напрями поліпшення результатів їх роботи та вдосконалення професійних, ділових, особистісних якостей.
Improved methodological support of the evaluation of heads of departments of marketing, the distinction which is urahuvanni functional orientation of each department, the application of expert methods using universal scale Harinhtona for the quantitative determination of performance in two components: the results of the work and qualities of leaders (business, professional and personal). The total score corresponds to the head of qualitative features of the «low» to «very high», which allows to make personnel decisions for the promotion of leaders and motivating material as well as identify priority areas to improve the results of their work and improving the professional, business, personal qualities.

Опис

Ключові слова

забезпечення методичне, департамент маркетингу, методи експертні, шкала Харінгтона, якості ділові, якості професійні, якості особистісні, assessment of heads, departments of marketing

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4 (2). – С. 155-166. ; Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 1. – С. 123-131.