Risk and exposure control of aviation impact on environment

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.20998/2522-9052.2019.3.02

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Till now the exposure analysis and assessment are put in fundament of the system of environment protection from human activities including the civil aviation. Risk methodology is considered mostly as supplemental tool for this. All the environmental hazards are subject of occupational (or transportation) safety at the same moment.The risks and of their impact on human and ecological (ecosystems) health is more valuable assessment than simply an exposure analysis, for example, a number of people annoyed by noise is more informative value than a number of exposed by noise (over or equal to specific level) people or simply an area of exposed by noise (of specific level) lands in vicinity of the airport under consideration. In comparison with noise annoyance, for which higher exposure provides higher number of annoyed people inside exposed community, for other types of risk agents the severity of health changes is also evident – up to cancer (for example, leukemia may be caused by electro-magnetic field exposure to people) or direct mortality outcomes. So, individual and societal risks are becoming more attractive values for decision making process in a number of practical cases of environment protection, in aviation sector also. To confirm this quite evident now precondition it is important to mention that a vulnerability of the human or/and ecosystem under consideration is important to be assessed correctly, in a number of cases the vulnerability is possible to be controlled (not only the exposure of the noise or other factorbeing controlled!) to reach a final result of protection from a hazard(s). For example, considering noise annoyance, a complementary to Balanced Approach to aircraft noise management the community engagement is recommended (ICAO Cir. 351). For this was launched EU H-2020 project ANIMA (Aviation Noise Impact Management through Novel Approaches) for this to find the better communication solutions between exposed by noise community and authorities responsible for noise management.
До теперішнього часу аналіз і оцінка експозиції є основою системи захисту навколишнього середовища від діяльності людини, включаючи цивільну авіацію. Всі небезпеки для навколишнього середовища є предметом охорони праці (або транспортування) одночасно. Ризики та їх вплив на здоров'я людини і навколишнє середовище (екосистем) є більш цінною оцінкою, ніж просто аналіз експозиції, наприклад, кількість людей, роздратованих шумом, має більш інформативну цінність, ніж число людей, що піддаються впливу шуму (вище або рівного певному рівню), або просто область, піддана впливу шуму (певного рівня), в безпосередній близькості від аеропорту, що розглядається. У порівнянні з роздратуванням шуму, для якого більш висока експозиція забезпечує більшу кількість роздратованих людей в суспільстві, що піддається впливу, для інших типів чинників ризику також очевидною є серйозність змін здоров'я - аж до раку (наприклад, лейкемія може бути викликана електромагнітним полем). Таким чином, індивідуальні та громадські ризики стають все більш привабливими для процесу прийняття рішень в ряді практичних випадків захисту навколишнього середовища, в тому числі в авіаційному секторі. Щоб підтвердити це, цілком очевиднов даний час є передумова про те, що вразливість людини або / та екосистеми важливо правильно оцінити, в ряді випадків вразливість може бути керованою (не тільки експозицією шуму або іншого контрольованого фактора!).Для досягнення остаточного результату захисту від небезпеки. Наприклад, з огляду на роздратування шумом, на додаток до збалансованого підходу до управління авіаційним шумом рекомендується участь спільноти (ICAO Cir. 351). Для цього був запущений проект ЄС H-2020 ANIMA (Управління впливом авіаційного шуму за допомогою нових підходів), щоб знайти найкраще рішення по комунікації між спільнотою, куди поступає шум, і органами влади, відповідальними за управління шумом.

Опис

Ключові слова

risk assessment, aircraft noise, non-acoustic factors, individual risks, оцінка ризику, авіаційний шум, неакустичні чинники, індивідуальні ризики

Бібліографічний опис

Zaporozhets O. Risk and exposure control of aviation impact on environment / O. Zaporozhets, L.Levchenko, K.Synylo // Сучасні інформаційні системи = Advanced Information Systems. – 2019. – Т. 3, № 3. – С. 17-24.