Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів

Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2019.3.01

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.
The article deals with one of the problems of the modern high school, which has already acquired a systemic character. One of its manifestations and simultaneously the consequences was the loss of education values in the public perception. It is proved that the traditional paradigm of teaching has ceased to correspond to the realities of today. It is found that one of the reasons for the deterioration of the quality of education is that students do not attend classes and are therefore virtually excluded from educational and cognitive activity. This complicates the process of professional training and as a result, the formation of basic professional competence. A broad survey of students and their special questionnaires were used for the study. It is noted that the systematic analysis of the causes of absenteeism of students of different specialties is opened, it opens up the possibility of finding ways and ways to overcome the factors and circumstances that negatively affect the attitude of students to studying.

Опис

Ключові слова

вища школа, ціннісне сприйняття освіти, навчально-пізнавальна діяльність, higher school, perception of education values, educational and cognitive activity

Бібліографічний опис

Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів / І. Асєєва [та ін.] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 3. – С. 3-15.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced