Особливості використання засобів мультимедіа на заняттях з української мови як іноземної

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2019.3.10

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті розглянуто особливості використання засобів мультимедіа на заняттях з української мови як іноземної з метою підвищення рівня вмотивованості навчання іноземних студентів. Звернуто увагу на важливості поєднання доцільно дібраного лексичного матеріалу з візуалізацією понять, явищ, процесів, що допомагатиме студентам-іноземцям опанувати лексичне значення нових слів.
The article deals with the problem of using multimedia resources in classes from the Ukrainian language as a foreign language in order to increase the level of motivation of teaching foreign students. It is emphasized the importance of combining appropriate lexical material with visualization of concepts, phenomena, processes, which will help foreign students acquire the lexical meaning of new words.

Опис

Ключові слова

smart-освіта, вмотивоване навчання, комп’ютерне навчальне середовище, smart-education, motivated learning, computer learning environment

Бібліографічний опис

Зеленська Л. Особливості використання засобів мультимедіа на заняттях з української мови як іноземної / Л. Зеленська, О. Тарапат // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 3. – С. 122-130.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced