Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2019.2.03

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті розглянуто сучасні тенденції розвитку дистанційної освіти, що вимагають від викладача виконання низки специфічних професійних ролей (організатора, консультанта, фасилітатора, тьютора, технічного та знаннєвого експерта та ін.); особливо значущими є здатності до використання сучасних технічних засобів та програмного забезпечення, а також до підтримки студентів, яка передбачає їх мотивацію, педагогічний супровід, організацію їхньої активної онлайн-взаємодії та онлайн-спілкування.
The article examines the modern tendencies in the development of distance education, which require the teacher to perform a number of specific professional roles (organizer, consultant, facilitator, tutor, technical and knowledge expert, etc.); especially important are the ability to use modern hardware and software, as well as support for students, which provides them with motivation, pedagogical support, organizing their active online interaction and online communication

Опис

Ключові слова

викладач вищої школи, тенденції розвитку дистанційної освіти, teacher of high school, tendencies of development of distance education

Бібліографічний опис

Резнік С. М. Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 2. – С. 23-34.