Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Мета. Проаналізувати наявний зарубіжний і вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії на прикладі ресурсу Фейсбук; розглянути застосовувані технології, тематичне наповнення блогів, котрі використовуються у медіадидактиці вищої школи. Запропонувати деякі ефективні прийоми і методи використання інженерної блогодидактики у фаховій підготовці спеціалістів нафтогазової справи. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз зарубіжних і вітчизняних практик створення інформаційно–освітніх блогів із нафтогазової інженерії. З опертям на контент–аналіз, представлено ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано можливості отримання актуальної інформації, її якісного і кількісного наповнення в зазначених блогах. Це створює передумови для окреслення меж фокус–груп зацікавлених користувачів та перспектив розвитку блогодидактики вищої школи в нафтогазовій сфері.
Purpose. To perform existing foreign and domestic experience of technological blogdelatele in petroleum engineering for example, resource Facebook; to consider the technology used, the topical content of blogs that are used in medavante high school. To offer some effective techniques and methods of using engineering blogodidactics in professional training of oil and gas specialists. Methods. Review, content analysis of professional blogs in the resource Facebook. Findings. For example, training of specialists for the oil and gas industry–lit methods and techniques use engineering blogdelatele, in particular, on Facebook, in the educational process with the aim of developing medicamentos specialists. Originality. Introduced into scientific circulation information about the experience of professional blogs with oil and gas industry in the social network. A comparative analysis of foreign and domestic practices of creating information and educational blogs with oil and gas engineering. Based on content analysis, the efficiency of domestic blogs with oil and gas industry is presented. Practical implications. Submitted specific information from the practice of creating and applying professional blogs oil and gas direction in Facebook. The possibilities of obtaining relevant information, its qualitative and quantitative content in these blogs are shown. This creates prerequisites for delineating the boundaries of focus groups of interested users and prospects for the development of blogodidactics of higher education in the oil and gas sector.

Опис

Ключові слова

медіаосвітня технологія, медіадидактика, професійно–орієнтована медіаосвіта, педагогічна блогодидактика, media education technology, media didactics, professionally oriented media education, pedagogical blogodidactics

Бібліографічний опис

Білецький В. С. Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі / В. С. Білецький, Г. В. Онкович, М. В. Ткаченко // Геотехнології = Geotechnologies. – 2019. – Число 2. – С. 58-66.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced