Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Східноукраїнський національний університет

Анотація

Здійснено моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами, в рамках якого представлено комплекс економіко-математичних моделей щодо визначення взаємовідносин підприємства, партнерів, споживачів у складі системи «споживач – підприємство – партнер» з урахуванням умов конкуренції та розрахунку бюджету комунікацій підприємства, який дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює та здійснювати вибір стратегії інформаційної взаємодії.
Carried out simulations of the budget information exchange with partners and customers, in which the complex of economic and mathematical models to determine the relations between companies, partners and customers in the system "user-to-business - a partner", according to the conditions of competition and budget calculation communications company that allows you to define the level of business profits, depending on its competitiveness and attractiveness of the relationship and the willingness of partners and customers at various levels, with whom the company is working to make a choice and communication strategies.

Опис

Ключові слова

модель економічно-математична, конкурентоспроможність, комунікація, прибуток, привабливість бізнесова, обмін інформацією

Бібліографічний опис

Гамбаров Л. А. Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер" / Л. А. Гамбаров, Д. В. Райко // Вісник СНУ. – 2012. – № 2 (173). – С. 300-312.