Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4316
Title: Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"
Conceptual model budgeting process of information interaction in the system "user-venture partner"
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Keywords: модель економічно-математична; комунікація; обмін інформацією; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; готовність споживача
Issue Date: 2012
Publisher: Чернівецький національний університет
Citation: Райко Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер" / Д. В. Райко // Наук. вісник ЧНУ : зб. наук. пр. Серія : Економіка. - Чернівці : ЧНУ. - 2012. - Вип. 623-626.
Abstract: Розроблено економіко-математичну модель розрахунку бюджету комунікацій підприємства у складі системи «споживач – підприємство - партнер», яка дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює.
A mathematical model of calculating the budget communications company in the system "user - enterprise - partner", which allows to determine the level of company profits based on its competitiveness, attractiveness and value preparedness partners and consumers at various levels, with which the company operates.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4316
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Kontseptualna model_2012.pdf699,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.