Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Чернівецький національний університет

Анотація

Розроблено економіко-математичну модель розрахунку бюджету комунікацій підприємства у складі системи «споживач – підприємство - партнер», яка дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює.
A mathematical model of calculating the budget communications company in the system "user - enterprise - partner", which allows to determine the level of company profits based on its competitiveness, attractiveness and value preparedness partners and consumers at various levels, with which the company operates.

Опис

Ключові слова

модель економічно-математична, комунікація, обмін інформацією, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер" / Д. В. Райко // Наук. вісник ЧНУ : зб. наук. пр. Серія : Економіка. – Чернівці : ЧНУ. – 2012. – Вип. 623-626.