Оптимізація режиму гальмування електропривода за критерієм енергоефективності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

The materials of the theoretical study of energy conversion processes in the energy channel of the movable operating element traveling mechanism with reciprocating motion electric drive at the deceleration section of the reversal in the implementation of backward motion mode are given. The mathematical problem of the optimal control of the electric drive mechanical part motion by the energy efficiency criterion was set. Scientific result from the solution of the problem is the synthesized optimal process of motor electromagnetic torque time chart forming.

Опис

Ключові слова

енергозберегаючі технолгії керування, зворотно-поступальний рух, частота технологічних циклів, проблеми енергозбереження, системи електропривода, якість процесу гальмування

Бібліографічний опис

Черв'яков В. Д. Оптимізація режиму гальмування електропривода за критерієм енергоефективності / В. Д. Черв'яков, А. О. Панич // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Проблеми автоматизованого електроприводу. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 36 (1009). – С. 421-422.

Зібрання