Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний фармацевтичний університет

Анотація

Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія, дослідження ринку, управління підприємством

Бібліографічний опис

Анічкіна І. О. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства / І. О. Анічнкіна, Л. С. Ларка // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали 7-ї наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, November 15th, 2019. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 78-80.