Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
Вантажиться...
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний фармацевтичний університет
Анотація
Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, дослідження ринку, управління підприємством
Бібліографічний опис
Анічкіна І. О. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства / І. О. Анічнкіна, Л. С. Ларка // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали 7-ї наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, November 15th, 2019. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 78-80.