Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Название: Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: управління стратегічне; обмін інформацією; партнери; споживачі; система соціально-економічна; філософія бізнесу; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; готовність споживача; співпраця
Дата публикации: 2012
Издательство: Національний університет "Львівська політехніка"
Библиографическое описание: Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Formuvannia i realizatsiia_2012.pdf139,45 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.