Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Назва: Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: управління стратегічне; обмін інформацією; партнери; споживачі; система соціально-економічна; філософія бізнесу; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; готовність споживача; співпраця
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Formuvannia i realizatsiia_2012.pdf139,45 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.