Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4329
Title: Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
The results of market research on feasibility of the formation of marketing at the enterprises of machine building industry in Kharkiv region
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Keywords: підхід комплексний; управління розвитком; політика комунікаційна; забезпечення інформаційне; структура організаційна; ефективність; marketing research; marketing department; industries; machine building industry
Issue Date: 2012
Publisher: ВГО "Украинская Ассоциация Маркетинга"
Citation: Райко Д. В. Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону / Д. В. Райко // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 4 (73). – С. 58-64.
Abstract: Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура маркетингу на підприємстві повинна не тільки реалізувати традиційні функції збуту, дослідження та реклами, а й забезпечувати комплексний підхід до управління розвитком маркетингової діяльності, використовуючи при цьому в повному обсязі можливості та переваги комунікаційної політики та якісного інформаційного забезпечення. У зв’язку з цим актуальним вважається обґрунтування вибору такої організаційної структури, доцільності її створення шляхом визначення ефективності її функціонування.
Analysis of the practical application of marketing at the enterprises of machine building industry in Kharkiv region showed that the current conditions of economicdemand new approaches to marketing. The structure of marketing at the enterprisemust not only realize the traditional functions of marketing, research and advertising, but also provide a comprehensive approach to development management marketing, using the full capabilities and benefits of communal politics and quality of information provision. In connection with this study is the choice of this organizational structure, feasibility of its creation by determining the efficiency of its operation.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4329
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Rezultaty marketynhovykh_2012.pdf424,66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.