Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний економічний університет
Анотація
В роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів з використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними).
The work improved the organizational structure of marketing department at large industrial enterprises, which lies in the selection of three departments: marketing research, business development and communications, conditional content features that are inherent in marketing as the basis for enterprise development. Improved methodological support of the evaluation of heads of departments of marketing, the distinction which differs is to integrate functional orientation of each department, the application of expert methods using universal scale Harinhtona for the quantitative determination of performance in two components: the results of the work and qualities of leaders (business, professional and personal).
The work improved the organizational structure of marketing department at large industrial enterprises, which lies in the selection of three departments: marketing research, business development and communications, conditional content features that are inherent in marketing as the basis for enterprise development. Improved methodological support of the evaluation of heads of departments of marketing, the distinction which differs is to integrate functional orientation of each department, the application of expert methods using universal scale Harinhtona for the quantitative determination of performance in two components: the results of the work and qualities of leaders (business, professional and personal).
Опис
Ключові слова
департамент маркетингу, оцінка ефективності, структура організаційна, дослідження маркетингові, розвиток бізнесу, комунікація, керівництво, методи експертні, шкала Харінгтона, industrial enterprise, marketing department, evaluation of results, evaluation of managers
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2012. – № 28.