Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4333
Назва: Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: департамент маркетингу; оцінка ефективності; структура організаційна; дослідження маркетингові; розвиток бізнесу; комунікація; керівництво; методи експертні; шкала Харінгтона; industrial enterprise; marketing department; evaluation of results; evaluation of managers
Дата публікації: 2012
Видавництво: Київський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2012. – № 28.
Короткий огляд (реферат): В роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів з використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними).
The work improved the organizational structure of marketing department at large industrial enterprises, which lies in the selection of three departments: marketing research, business development and communications, conditional content features that are inherent in marketing as the basis for enterprise development. Improved methodological support of the evaluation of heads of departments of marketing, the distinction which differs is to integrate functional orientation of each department, the application of expert methods using universal scale Harinhtona for the quantitative determination of performance in two components: the results of the work and qualities of leaders (business, professional and personal).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4333
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Orhanizatsiini zasady_2012.pdf562,72 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.