Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorRayko, D. V.en
dc.date.accessioned2014-02-21T11:31:54Z-
dc.date.available2014-02-21T11:31:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 34-44.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4335-
dc.description.abstractРозроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач - підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.uk
dc.description.abstractThere was developed a complex of economic and mathematical models formation of «consumer - enterprise - partner» system structure, was defined the effect from their functioning and the budget formation of informational cooperation taking into account the offered classification of expenses (on additional features: orientation, business partners appeal and readiness of the consumer, type of field) that will allow enterprises the make models of «consumer - enterprise - partner» system connections for effective and appropriate informational cooperation. The results of its application that have been tested at 40 machine-building enterprises confirm its practical significance.en
dc.language.isouk-
dc.publisherВТД "Університетська книга"uk
dc.subjectмодель економічно-математичнаuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.subjectмаксимізаціяuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.titleМоделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодіїuk
dc.titleSimulation of formation of system «consumer - company – partner», the effect from its interaction and budget of information interactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Modeliuvannia formuvannia_2013.pdf406,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.