Туристична галузь України як об’єкт маркетингу інтелектуального продукту

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок послуг, туризм, послуги, ціна, кон'юнктура, підприємства

Бібліографічний опис

Туристична галузь України як об’єкт маркетингу інтелектуального продукту / І. В. Долина [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С.64-66.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced