Туристична галузь України як об’єкт маркетингу інтелектуального продукту
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
ринок послуг, туризм, послуги, ціна, кон'юнктура, підприємства
Бібліографічний опис
Туристична галузь України як об’єкт маркетингу інтелектуального продукту / І. В. Долина [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С.64-66.