Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43557
Title: Туристичний продукт в сфері ринку неформальної економіки
Authors: Перерва, Петро Григорович
Косенко, Андрій Васильович
Попов, Микола Олексійович
Глізнуца, Марина Юріївна
Keywords: туризм; послуги; розвиток; фактори; підприємства
Issue Date: 2019
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Туристичний продукт в сфері ринку неформальної економіки / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 165-167.
Abstract: На основі виконаного авторами аналізу пропонується структурна модель неформальної економіки туристичного ринку, в основу якої покладені два основні види економіко-правової поведінки суб'єктів ринкової діяльності.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43557
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Turystychnyi_produkt_2019.pdf509,27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.