Інтелектуальна складова стартапів на туристичних підприємствах

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького

Анотація

У доповіді висвітлено проблемні питання фінансування і розвитку туристських стартапів на сучасному етапі в умовах європейської інтеграції. Обґрунтовано, що поняття стартап означає будь-який проект, суть якого полягає в певній нестандартної і оригінальної ідеї, подібної до якої ще немає в мережі Інтернет або в сфері технологій.

Опис

Ключові слова

інновації, туристичний ринок, економічні відносини, міжнародні змагання, науково-технічний прогрес

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Інтелектуальна складова стартапів на туристичних підприємствах / В. О. Матросова, О. О. Носирєв, М. Ю. Глізнуца // Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 17 травня 2019 р. – Черкаси : ЧНУ, 2019. – С. 29-33.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced