Інтелектуальна складова стартапів на туристичних підприємствах
Дата
2019
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Анотація
У доповіді висвітлено проблемні питання фінансування і розвитку туристських стартапів на сучасному етапі в умовах європейської інтеграції. Обґрунтовано, що поняття стартап означає будь-який проект, суть якого полягає в певній нестандартної і оригінальної ідеї, подібної до якої ще немає в мережі Інтернет або в сфері технологій.
Опис
Ключові слова
інновації, туристичний ринок, економічні відносини, міжнародні змагання, науково-технічний прогрес
Бібліографічний опис
Матросова В. О. Інтелектуальна складова стартапів на туристичних підприємствах / В. О. Матросова, О. О. Носирєв, М. Ю. Глізнуца // Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 17 травня 2019 р. – Черкаси : ЧНУ, 2019. – С. 29-33.