Маркетингове забезпечення виробництва та збуту туристичних послуг

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Опис

Ключові слова

туризм, дослідження ринку, туристичні підприємства, менеджери, ринкові відносини

Бібліографічний опис

Маркетингове забезпечення виробництва та збуту туристичних послуг / С. М. Ілляшенко [та ін.] // Управлінська діяльність: досвід, тенденції, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених : у 2 ч. Ч. 1. Управлінська діяльність у бізнесових структурах. – Харків : ХНУБА, 2019. – С. 68-72.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced