Ефективність впровадження психолого-педагогічної програми розвитку професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті представлено результати апробації психолого-педагогічної програми розвитку професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі. Висвітлено вплив психолого-педагогічної програми на розвиток професійної відповідальності студентів за рахунок актуалізації психологічних умов.
The article presents the results of the testing of the psychological and pedagogical program of professional responsibility of future specialists of the rocket and space industry. The influence of the psychological- pedagogical program on the development of students' professional responsibility due to actualization of psychological conditions has been covered.

Опис

Ключові слова

психодіагностичні методики, когнітивна осмисленість, інтернальність суб’єктивного контролю, усвідомлення відповідальності, psychodiagnostic techniques, cognitive meaningfulness, internality of subjective control, awareness of responsibility

Бібліографічний опис

Крошка Н. П. Ефективність впровадження психолого-педагогічної програми розвитку професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі / Н. П. Крошка // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 14-15 листопада 2019 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – Вип. 50 (54). – С. 31-37.