Історична освіта як фактор формування громадянського суспільства

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті розглянуто роль історичного компонента середньої і вищої освіти для формування громадянського суспільства в Україні на початку XXI ст. Ґрунтовне вивчення гуманітарної складової громадянської освіти має забезпечити формування ціннісно-світоглядної компетентності вітчизняної інтелектуальної еліти, здатної захищати національні інтереси України.
In the paper the role of the historical component of the secondary and higher education for the formation of civil society in Ukraine in the beginning of 21st century is considered. A thorough study of the humanitarian component of civic education is thought to provide the formation of a value- worldview competence of the intellectual elite able to protect the national interests of Ukraine.

Опис

Ключові слова

громадянська освіта, історичні дисципліни, civic education, historical disciplines

Бібліографічний опис

Мотенко Я. В. Історична освіта як фактор формування громадянського суспільства / Я. В. Мотенко, Є. К. Шишкіна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 14-15 листопада 2019 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – Вип. 50 (54). – С. 175-179.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced