Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті досліджено коло питань, пов'язаних із проблемами запровадження Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (ЄCTS). Розглянуто можливості, які система ЄCTS надає навчальним закладам і студентам. Проведено аналіз шкал оцінювання знань у вищих навчальних закладах різних країн.
The article examines a range of issues related to the problems of implementation of the European credit transfer system to learn (ECTS). Among the latest trends in high school the last place holds European integration of higher education that aims to create a unified educational space, the main principles of which are reflected in the documents of the Bologna Process.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, вищі навчальні заклади, система оцінювання знань, спірні питання, Bologna process, higher education institutions, assessment of knowledge, ECTS

Бібліографічний опис

Демідова Ю. Є. Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу / Ю. Є. Демидова, О. Є. Тверитникова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 31 (84). – С. 186-192.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced