Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/439
Назва: Человекоцентрированное обучение как метод повышения мотивации учебной деятельности студентов
Автори: Лисеная, Алла Михайловна
Ключові слова: мотивация обучения; человекоцентрированный подход; Роджерс Карл; фасилитация
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Лисеная А. М. Человекоцентрированное обучение как метод повышения мотивации учебной деятельности студентов / А. М. Лисеная // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 135-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/439
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Сучасні педагогічні технології в освіті. 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lisenaia_Motivacia_2012.pdf212,71 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.