Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі
Дата
2019
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Триторія
Анотація
Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.
Опис
Ключові слова
туристичні послуги, інноваційний розвиток, ринок гостинності, туристичні підприємства, персонал, конкурентоспроможність, наукове пізнання, менеджмент
Бібліографічний опис
Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі / М. В. Кармінська-Бєлоброва [та ін.] // Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : монографія / заг. ред. Ю. С. Шипуліна. – Суми : Триторія, 2019. – Розд. 3.6. – С. 214-237.