Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі

Анотація

Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.

Опис

Ключові слова

туристичні послуги, інноваційний розвиток, ринок гостинності, туристичні підприємства, персонал, конкурентоспроможність, наукове пізнання, менеджмент

Бібліографічний опис

Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі / М. В. Кармінська-Бєлоброва [та ін.] // Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : монографія / заг. ред. Ю. С. Шипуліна. – Суми : Триторія, 2019. – Розд. 3.6. – С. 214-237.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced