Управління маркетингом в умовах еволюції його видів
Дата
2019
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Досліджена еволюція видів маркетингу у часовому розрізі, починаючи з фрагментарного маркетингу початку 20 сторіччя і до сучасних найновіших його видів. Відповідно до розробленої авторами еволюційної схеми виконано аналіз нових видів маркетингу в системі: назва, сутність, сильні і слабкі сторони, рекомендації з застосування, наявні обмеження застосуванню. Розроблена і науково обґрунтована схема поетапного вибору видів і інструментів маркетингу конкретним товаровиробником (продавцем), який функціонує у певних умовах зовнішнього макро- і мікросередовища.
The evolution of the types of marketing has been investigated, starting with fragmentary marketing of the early 20th century and to modern its newest species. In accordance with the authors of the evolutionary scheme, the analysis of new types of marketing in the system was developed: title, Essence, strengths and weaknesses, recommendations on application, limitations of use. Developed and scientifically justified scheme of gradual selection of types and tools of marketing specific commodity producers (seller), which operates under certain conditions, external macro-and microenvironment.
The evolution of the types of marketing has been investigated, starting with fragmentary marketing of the early 20th century and to modern its newest species. In accordance with the authors of the evolutionary scheme, the analysis of new types of marketing in the system was developed: title, Essence, strengths and weaknesses, recommendations on application, limitations of use. Developed and scientifically justified scheme of gradual selection of types and tools of marketing specific commodity producers (seller), which operates under certain conditions, external macro-and microenvironment.
Опис
Ключові слова
інструменти маркетингу, маркетинг відносин, нейромаркетинг, партизанський маркетинг, латеральний маркетинг, холістичний маркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг соціальних мереж, аромомаркетинг, подійний маркетинг, блог маркетинг, вірусний маркетинг
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Управління маркетингом в умовах еволюції його видів / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. Вип. 2. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2019. – С. 80-81.