Особливості формування туристичного бренду регіону
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначено, узагальнено і систематизовано особливості формування туристичного бренду регіонів країни. Зокрема, висвітлено: етапи формування бренду, підходи до вибору його ідентифікаторів, основні комунікаційні інструменти, групи сприйняття іміджу і бренду регіону.
Defined, generalized and systematized peculiarities of forming of tourist brand of regions of the country. In particular, previously documented: Stages of brand formation, approaches to choice of its identifiers, basic communication tools, image and brand perception groups
Defined, generalized and systematized peculiarities of forming of tourist brand of regions of the country. In particular, previously documented: Stages of brand formation, approaches to choice of its identifiers, basic communication tools, image and brand perception groups
Опис
Ключові слова
туризм, туристичний бренд, регіональний розвиток, tourism, tourist brand, regional development
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Особливості формування туристичного бренду регіону [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : зб. матеріалів 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. / Львівський інститут економіки і туризму. − Електрон. текст. дані. − Львів, 2020. − C. 58-61. − Режим доступу: http://www.liet.lviv.ua/redakce/index.php?clanek=3405&slozka=3556&lanG=uk&xuser=, вільний (дата звернення 24.02.2020 р.)