Особливості формування туристичного бренду регіону

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Визначено, узагальнено і систематизовано особливості формування туристичного бренду регіонів країни. Зокрема, висвітлено: етапи формування бренду, підходи до вибору його ідентифікаторів, основні комунікаційні інструменти, групи сприйняття іміджу і бренду регіону.
Defined, generalized and systematized peculiarities of forming of tourist brand of regions of the country. In particular, previously documented: Stages of brand formation, approaches to choice of its identifiers, basic communication tools, image and brand perception groups

Опис

Ключові слова

туризм, туристичний бренд, регіональний розвиток, tourism, tourist brand, regional development

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Особливості формування туристичного бренду регіону [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : зб. матеріалів 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. / Львівський інститут економіки і туризму. − Електрон. текст. дані. − Львів, 2020. − C. 58-61. − Режим доступу: http://www.liet.lviv.ua/redakce/index.php?clanek=3405&slozka=3556&lanG=uk&xuser=, вільний (дата звернення 24.02.2020 р.)

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced