Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44957
Title: Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання
Other Titles: Web Site as a Tool to Promote the Products of Industrial Purpose
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Дериколенко, Анна Олександрівна
Keywords: просування в Інтернет; Інтернет-технології; Інтернет-маркетинг; типи підприємств; хімічна промисловість; promotion on the Internet; products for industrial consumption; Internet technology; Internet marketing
Issue Date: 2014
Publisher: ІНЖЕК
Citation: Ілляшенко С. М. Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання / С. М. Ілляшенко, А. О. Дериколенко // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2014. – № 10. – С. 229-235.
Abstract: Мета статті полягає у виконанні порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства.
The article is aimed at the comparative analyzing of technologies of application of the industrial enterprise's web sites, as well as suggesting recommendations as to the efficient use for the aims of promotion of the industrial products on the domestic and foreign markets. The results of both the system analysis and synthesis of the sources of literature are presented, which highlight the need for the use of the industrial enterprises' own web sites as a tool for promoting their products. Summarizing and analyzing of the statistical data on marketing technologies for the use of web sites of the domestic and foreign industrial enterprises of machine-building and chemical industries to promote their products to the market were carried out. Recommendations on the use of web-technologies and Internet marketing tools to improve the range of promotion on the Internet of the domestic industry products were given. Further studies should be aimed at the analyzing and accumulation of statistics, which witness the influence of the relevant characteristics of website on the economic indicators of the industrial enterprise.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44957
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BI_2014_10_Illiashenko_Web_sait.pdf469,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.