Аналіз ринку мотоциклів України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Унiверситетська книга

Анотація

У часи колишнього СРСР мотокультура знаходилась на досить високому рівні. Проводились змагання з мотокросу, мотофутболу, спідвею (перегони по крижаному стадіону) та інші різноманітні змагання на мотоциклах. Поряд зі спортом багато людей мали власні мотоцикли та використовували їх починаючи від невеликих поїздок і перевезення невеликих вантажів до подорожей, на значні відстані які нерідко сягали 4 тис. км. Найпопулярнішими були мотоцикли виробництва Чехії, Білорусії, Росії та України. З розпадом Радянського Союзу мотокультура зазнала глибокого занепаду. Мотоцикли нібито зовсім зникли з автошляхів України. Придбати новий мотоцикл було досить важко, а ті, що були у користуванні, поступово набували закінчення раціонального експлуатаційного періоду. Останнім часом можна побачити поступове відродження мотокультури в нашій державі. На шляхах України з’являється нове покоління мотоциклів. Але розвиток цього процесу гальмує неможливість покупців знайти потрібний мотоцикл за прийнятною ціною. Японські та європейські мотоцикли надто дорогі для українського споживача, а ціна російських та вітчизняних не відповідає їх якості. Тому на дорогах України з’являються «скутери» – вони задовольняють людей за рівнем якості і ціна їх досить прийнятна. Метою даної статті є дослідження ринку мотоциклів України та проблем попиту на них. Для дослідження даного напрямку будуть використані такі методи маркетингових досліджень: збирання, обробка та аналіз вторинної маркетингової інформації, а також первинної – шляхом опитування споживачів.

Опис

Ключові слова

спортбайк, чоппери, ендуро, структура продажу мотоциклів, транспортні засоби

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Аналіз ринку мотоциклів України / С. М. Ілляшенко, Н. Ю. Коваленко // Механiзм регулювання економiки. – 2007. – № 1. – С. 115-125.