Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44999
Title: Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства
Other Titles: The consumer satisfaction analysis and its impact to the industrial enterprise performance
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Меркун, І. В.
Keywords: партнерські відносини; підвищення конкурентоспроможності; ринкові позиції; товаровиробники; управлінські рішення; consumer satisfaction; industrial enterprise; partnership relations; consumer loyalty; competitive growth; market positions
Issue Date: 2018
Citation: Ілляшенко С. М. Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, І. В. Меркун // Економіка: реалії часу = Economics: time realities. – Електрон. текст. дані. – 2018. – № 3 (37). – С. 5-14.
Abstract: Викладено результати аналізу за авторською методикою задоволеності споживачів співробітництвом з промисловим підприємством (на прикладі ТОВ "Керамейя"). Проаналізовано сприйняття споживачами технічних характеристик продукції підприємства, методів її збуту, маркетингового і сервісного супроводу тощо. Досліджено вплив задоволеності споживачів на результативність діяльності підприємства. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня задоволеності споживачів підприємства, що дозволить цілеспрямовано впливати на формування і підтримання тривалого взаємовигідного співробітництва зі споживачами, посилити за рахунок цього ринкові позиції підприємства товаровиробника. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на накопичення статистичної бази та побудову економетричних моделей.
The results of the analysis of customer satisfaction with cooperation with the industrial enterprise (using the example of Kerameya LLC) according to the proprietary methodology are presented. The consumers’ perception of the technical characteristics of the enterprise’s products, methods their of distribution, marketing and service support, etc. have been analyzed. The influence of customer satisfaction on the performance of the enterprise has been investigated. Recommendations on increasing the level of customer satisfaction with the enterprise are proposed, which will allow to purposefully influence the formation and maintenance of long-term mutually beneficial cooperation with customers, to strengthen the market position of the producer enterprise due to this. Further research should be aimed at the accumulation of statistical base and construction of eco-nomarter models.
DOI: doi.org/10.5281/zenodo.1326331
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44999
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekonomika_2018_3_Illiashenko_Spozhyvachi.pdf1,52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.