Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45207
Title: Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Іваницький, Ігор Юрійович
Keywords: банери; рекламний ринок; інтернет-технології; медійна реклама; таргетинг; інтернет-агенства
Issue Date: 2010
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко С. М. Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку / С. М. Ілляшенко, І. Ю. Іваницький // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2010. – № 1. – С. 57-66.
Abstract: У статті проведено аналіз тенденцій на ринку Інтернет-реклами, проаналізовано види та інструменти даного ринку, висвітлено новітні засоби, які впроваджені в практику, та запропоновано оригінальний інструмент розробки рекламних повідомлень.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45207
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MMI_2010_1_Illiashenko_Reklama.pdf264,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.