Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства
Дата
2011
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу.
The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered.
The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered.
Опис
Ключові слова
управління, товарна номенклатура, маркетинг, модифікація товарних ліній, модифікація товарних одиниць, етапи життєвого циклу, commodity innovation policy, company-innovator, commodity nomenclature, product lines, product unit
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2011. – № 2. – С. 13-26.