Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу.
The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered.

Опис

Ключові слова

управління, товарна номенклатура, маркетинг, модифікація товарних ліній, модифікація товарних одиниць, етапи життєвого циклу, commodity innovation policy, company-innovator, commodity nomenclature, product lines, product unit

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2011. – № 2. – С. 13-26.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced