Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку.
Modern technologies and Internet marketing tools are investigated and systematised. Their basic tendencies and developments are defined. It is specified base and it is planned Internet marketing basic elements. It is planned prospects of its development.

Опис

Ключові слова

інтернет-бізнес, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації, інформаційні технології, збут продукції, фокус-групи, відеореклама, лідогенерація, спонсорство, Internet-business, Internet-marketing, marketing researches in Internet, marketing communications in Internet, sale the Internet

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2011. – Т. 2, № 4. – С. 64-74.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced