Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45325
Title: Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Голишева, Євгенія Олексіївна
Keywords: міжнародний імідж; туризм; експорт; інвестиції; індекс людського розвитку; індекс економічної свободи
Issue Date: 2009
Publisher: Університетська книга
Citation: Ілляшенко С. М. Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку / С. М. Ілляшенко, Є. О. Голишева // Механізм регулювання економіки. – 2009. – № 2. – С. 175-181.
Abstract: Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45325
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2009_2_Illiashenko_Brend.pdf452,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.