Проблема комплексного оцінювання якості процесу сервісного обслуговування в готельному бізнесі
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
сфера послуг, готельні послуги, матеріальні послуги, нематеріальні послуги, готельний комплекс, інформаційні системи, якість
Бібліографічний опис
Лютенко І. В. Проблема комплексного оцінювання якості процесу сервісного обслуговування в готельному бізнесі / І. В. Лютенко, А. В. Андрєєв // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2016) : наук. вид. : тези доп. 24-ї міжнар. наук.-практ. конф., [18-20 травня 2016 р.] : у 4 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 23.
