Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій
Дата
2007
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університетська книга
Анотація
У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій.
Опис
Ключові слова
економічне зростання, корпоративний рівень, бізнес-рівень, товарний рівень, диверсифікація виробництва, управління товарними лініями
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – № 4. – С. 15-27.