Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій

Ескіз

Дата

2007

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університетська книга

Анотація

У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій.

Опис

Ключові слова

економічне зростання, корпоративний рівень, бізнес-рівень, товарний рівень, диверсифікація виробництва, управління товарними лініями

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – № 4. – С. 15-27.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced