Подолання ментально-культурних бар’єрів у процесі опанування іноземної мови за професійним спрямуванням

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасна вища освіта спрямована на всебічний розвиток особистості її здобувача, професіоналізм та потенціал якого визначають професійні здібності, набуті ним знання, а також загальна культура, яка включає високі моральні якості, відповідальність, комунікабельність, толерантність, володіння іноземними мовами, соціальну мобільність, конкурентоспроможність і затребуваність як фахівця на ринку праці. Втім мовна підготовка – опанування іноземної мови за професійним спрямуванням є доволі складним педагогічним завданням, яке постає як перед фахівцями з мовної підготовки іноземних студентів, так і перед педагогами-предметниками, які викладають фахові дисципліни іноземними мовами. У статті подано авторське бачення проблеми подолання ментально-культурних бар’єрів, які постають перед викладачами та здобувачами вищої освіти під час опанування ними іноземної мови за професійним спрямуванням.
Contemporary higher education focuses on universal development of its competitor’s personality, whose proficiency and potential are identified by professional competences, obtained knowledge, and also general culture, that includes: high moral values, responsibility, communicative skills, tolerance, foreign languages mastery, social mobility, competitiveness and needed specialist on labor market. Anyhow language training – learning foreign language on future profession is very sophisticated pedagogical task, with which are faced teachers specialized in foreign language preparation of foreign students and also teachers of professional disciplines taught in foreign languages. Article represents authors’ vision of coping of mental-cultural barriers problem with which are faced teachers and higher education competitors in process of learning foreign language on future profession.

Опис

Ключові слова

мовна підготовка, професійне спрямування, іноземна мова, психологічні аспекти, психолінгвістика, процесний підхід, language preparation, future profession, foreign language, psychological aspects, psycholinguistics, process approach

Бібліографічний опис

Подолання ментально-культурних бар’єрів у процесі опанування іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Л. Гарник [та ін.] // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. пр. = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : coll. of sci. works / гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк. – Електрон. текст дані. – Київ ; Львів ; Бережани ; Гомель, 2020. – Вип. 6. – С. 36-43. – Режим доступу: http://npucenter.lviv.ua/wp-content/uploads/2020/04/LNNCPO-Zbirnyk-6.pdf, вільний (дата звернення 07.04.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced