Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Триторія

Анотація

Опис

Ключові слова

купівельна поведінка покупців, маркетингові комунікації, торгівельні підприємства, електронна техніка, кадрова політика, управління

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців / С. М. Ілляшенко, І. Л. Старків // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 вересня 2017 р. – Суми : Триторія, 2017. – С. 86-87.