Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля

Ескіз

Дата

2005

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський національний аграрний університет

Анотація

У статті викладено концептуальні основи екологічного маркетингу, висвітлено поняття екологічних потреб і еволюцію екологічних потреб у часі, розкрито поняття екологічних товарів, запропонована їх класифікація за ступенем екодеструктивного впливу на довкілля. Запропоновано теоретико-методичні підходи до оптимізації вибору напрямків розвитку підприємств на основі екологічних товарів, досліджено особливості просування екологічних товарів на ринок.

Опис

Ключові слова

розвиток економіки, екологічні товари, пропаганда, паблік рілейшнз, особистий продаж, стимулювання збуту

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля / С. М. Ілляшенко, Н. М. Ілляшенко, Л. Г. Мельник // Технологии XXI – века : сб. науч. ст. по материалам 12-й междунар. науч.-метод. конф. : в 2-х т. Т. 2 / ред. Н. В. Захарова. – Суми : СНАУ, 2005. – С. 1-11.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced