Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2005

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сумський національний аграрний університет

Анотація

У статті викладено концептуальні основи екологічного маркетингу, висвітлено поняття екологічних потреб і еволюцію екологічних потреб у часі, розкрито поняття екологічних товарів, запропонована їх класифікація за ступенем екодеструктивного впливу на довкілля. Запропоновано теоретико-методичні підходи до оптимізації вибору напрямків розвитку підприємств на основі екологічних товарів, досліджено особливості просування екологічних товарів на ринок.

Опис

Ключові слова

розвиток економіки, екологічні товари, пропаганда, паблік рілейшнз, особистий продаж, стимулювання збуту

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля / С. М. Ілляшенко, Н. М. Ілляшенко, Л. Г. Мельник // Технологии XXI – века : сб. науч. ст. по материалам 12-й междунар. науч.-метод. конф. : в 2-х т. Т. 2 / ред. Н. В. Захарова. – Суми : СНАУ, 2005. – С. 1-11.