Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4573
Название: Дослідження історичних змін в системі перепідготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000-і рр.)
Авторы: Зеркаль, М. М.
Ключевые слова: освіта; етнос; політика; ідентифікація етнічна; education; ethnos; politics; school
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Зеркаль М. М. Дослідження історичних змін в системі перепідготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000-і рр.) / М. М. Зеркаль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми історії України. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 25 (998). – С. 41-50.
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі різнопланових джерел досліджено історичні особливості змін в освітньому потенціалі етноменшини України. З'ясовані рівні етнічної ідентифікації, та ступінь освітнього ренесансу, розкрито умови, які сприяли чи стримували здобуття освіти.
Based on diverse sources the historical features of the changes in the educational potential ethnic minorities of Ukraine. Elucidated the level of ethnic identification, and the degree of educational renaissance, reveals conditions that facilitated or hindered education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4573
Располагается в коллекциях:Вісник № 25

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_25_Zerkal_Doslidzhennia.pdf430,96 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.