Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4573
Назва: Дослідження історичних змін в системі перепідготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000-і рр.)
Автори: Зеркаль, М. М.
Ключові слова: освіта; етнос; політика; ідентифікація етнічна; education; ethnos; politics; school
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Зеркаль М. М. Дослідження історичних змін в системі перепідготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000-і рр.) / М. М. Зеркаль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми історії України. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 25 (998). – С. 41-50.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі різнопланових джерел досліджено історичні особливості змін в освітньому потенціалі етноменшини України. З'ясовані рівні етнічної ідентифікації, та ступінь освітнього ренесансу, розкрито умови, які сприяли чи стримували здобуття освіти.
Based on diverse sources the historical features of the changes in the educational potential ethnic minorities of Ukraine. Elucidated the level of ethnic identification, and the degree of educational renaissance, reveals conditions that facilitated or hindered education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4573
Розташовується у зібраннях:Вісник № 25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_25_Zerkal_Doslidzhennia.pdf430,96 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.